A poem on the underground wall

Imorgon är det nyårsafton och det känns helt OK. Vissa år brukar det bara kännas sorgligt att åren tar slut, men i år känns det bara skönt. Jag är färdig med år 2008! Det bästa med året var ju såklart att vi lärde känna Jessica :) men annars har det inte varit så livat.
Så imorgon blir det nog inte så mycket tillbakablickande tror jag inte. Inte så mycket nostalgi. Jag ser fram emot år 2009 istället, samtidigt som jag inte vill att tiden ska gå så fort. Det går inte riktigt ihop. Men jag hoppas i alla fall att år 2009 blir något speciellt och minnesvärt. Fast jag hoppas inte för mycket, för då blir man ju oftast besviken har jag hört.

Kajsa


Kommentarer
Postat av: jessica

vad fin du är kajsa :) puss!

2008-12-30 @ 13:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0