And don't forget the violence.

Jag sitter och "tittar" på scrubs. Klockan är 00.30 och jag är trött, men ändå rätt pigg.
Jag vill i alla fall inte sova. Jag antar att jag sitter här och hoppas på något - vad vet jag inte.
Kanske jag väntar på bättre tider.
Idag hade jag inga lektioner i skolan, så man åkte ju dit i onödan...
Men det gjorde inget eftersom vi hade en mysig fika efteråt på med eller utan,
som nästan har blivit som vårat egna lilla fik. Men vi kanske inte är välkommna där
längre eftersom vi kastar muggar omkring oss.
Nu ikväll har jag, Elin och Mathilda varit på lilla hem, där också Kajsa var,
och lyssnat på massa musik. Det var mysigt.
Men nu som sagt sitter jag här och har inget för mig...
Och imorgon ska jag till pappa och äta nobellmiddag.
+ att jag verkligen hoppas på party snart! hhahahhaha

Ida.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja, så går det när man ligger ner!

2008-12-07 @ 12:29:09
Postat av: ida2

lördag = party wohooo

2008-12-09 @ 08:45:28
Postat av: jessica

vem är denna ida2? är det ida eller är det ida, kajsas ida? vilken ida är det? estet-ida? vem är denna ida?

2008-12-09 @ 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0