Att gå nära dig i tystnad gör mig lycklig

Nu är det juldagen och det tycker jag är mysigt. Som Ida sa så är allt mer avspänt och man kan liksom slappna av och bara vara. Man har kanske fått några filmer och det är OK att ligga i sängen och titta på dom samtidigt som man äter massor med godis! Det gillar jag! Hehe.

Så idag har jag gjort precis det faktiskt. Med min underbara kusin Elin. Den enda nackdelen är att man blir lite snurrig och så på något vis. Men det är en skön snurrighet, som liksom blandas med all sockrig energi man har i kroppen.

Det är härligt att bara vara med släkten, men jag saknar vännerna och speciellt en person. Det känns lite konstigt men det kanske är så det ska kännas. Inte vet jag i alla fall!

Så, det var det :)

Ha en god fortsättning allihopa!

Kajsa

Kommentarer
Postat av: mathilda

kylskåpspoesi<3

2008-12-26 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0