Back in the 80th's

Idag var, som Jessica sa, en ganska konstig dag. Men mysig! Mathilda och jag var helt ensamma i engelskasalen en stund innan vi började, och när vi skulle gå igenom dörren krockade vi, värsta megakrocken. Jag tyckte att det var väldigt roligt.

Och imorgon är det fredag och det ska bli skönt men ändå lite sorgligt som alltid, men vi ska ju träffas på lördag! :)

Aa, så i alla fall, sen när jag kom hem sov jag lite med tända doftljus i mitt rum (=mysigt) och sen åkte jag till musikskolan. Där övade vi inför 80-talskonserten, som kommer bli världens grej! Jag ser verkligen fam emot den trettonde! Det enda jag är lite orolig över är hur jag ska orka spela alla låtar, för det går ganska högt alltihop. Men det ordnar sig nog!

Så den trettonde december, närmare bestämt på luciakvällen, kl 18.00 i Sporthallen, smäller det! Ska bli himla kul alltså!
Be There!

Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0