betises

Hej kära bloggen, idag har jag vart i skolan hela dagen även fast jag faktiskt tänkte att jag skulle ta lite ledigt. Ganska så duktig är jag. Imorgon har jag matteprov och psykologiprov, det blir mycket intressant det där. Skulle så himla gärna vilja ha ett g på matten men jag får nog vänta på det känns det som.
Idag pratade vi lite om nyår på lunchen, och när jag kom hem funderade jag på vad mycket som har hänt detta år och så. Sen somnade jag och vaknade för en stund sen,bra dygnsrytm kanske jag ska önska mig i julklapp.
Idag var inte Ida i skolan och det är så tråkigt när nån är borta tycker jag,tillsammans är vi allra bäst. Men imorgon kommer hon och jag hoppas på fint väder och fint humör också, till mig alltså :)
Nu sitter jag och pratar om kattbebisar och kattgubbar med Elin, det gör vi väldigt ofta men jag tröttnar aldrig. En kattbebis vill jag också ha i julklapp!

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0