F-word.

Idag är jag faktiskt hemma från skolan. Jag har ont mitthuvud!
Fast nu har det gått över tror jag...
Abba ligger och myser och spinner i mitt knä. Det brukar hon göra när jag sitter vid datan.

Tanken var att jag skulle göra om vår bloggs design lite idag, men det sket sig.
Det blev jobbigt för kattblues ville inte riktigt ha det som som jag ville.
Så istället gjorde jag kategorier - vi har fått varsin.
En till Kajsa, en till Jessica, en till Mathilda (även fast hon inte skriver här) en till Elin och så en till mig.
Jag är nog lite av en controlfreak tror jag!

Imorgon har vi psykologiprov och troligen matteprov med.
Jag är trött och stressad hela tiden. Det är inte bra!
Jag får ta och göra något åt det, eller vad säger ni?

Ida.

Kommentarer
Postat av: ida2

asså ida, ryck upp dej C:

2008-12-03 @ 14:09:03
Postat av: mathilda

vadå kategorier?

2008-12-03 @ 17:47:14
URL: http://doyouknowmathilda.blogspot.com
Postat av: Peter

Krya på dig Ida! Vi saknar dig!

2008-12-03 @ 18:56:25
Postat av: Kajsa

katt..kat..kategorier? :D

2008-12-03 @ 21:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0