Good friday

Nu var det ju ett tag sen jag skrev,men jag känner att jag bara kan skriva samma sak. Jag är sjuk,sjuk,sjuk fortfarande. Men nu är det konstaterat, jag har körtelfeber! Inget kul alls. Tyck synd om mig :)
Nu är julen över och det är så himla skönt verkligen, som vi alla vet så tycker jag att julen är oerhört överskattad så det är härligt att den är över. Nu längtar jag ännu mer till våren och dricka vin i parker. Det kommer bli så mysigt.
Jag har läst ganska så mycket i Dvärgen nu och jag tycker inte alls att den är bra tyvärr. Tur att den är kort. Däremot så fick jag en bok med massa svensk lyrik av mina fina syskon och den verkar vara jättebra,ska börja läsa lite i den snart.
Hoppas att ni alla har det fint, saknar er massa. Längtar litegrann till skolan,men bara lite.

Jessica
Sötast i världen,vill adoptera henne!

Kommentarer
Postat av: Ida, din favorit vadstena bo

oooo fyfan vad hemskt!! hoppas du blir frisk någorlunda fort!

2008-12-26 @ 17:11:28
Postat av: jessica

JAG VET!!! det är hemskt :( ja det hoppas jag också. puss på dig

2008-12-26 @ 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0