Hej katten!

Nu är det dags för min debut i kattblues. Det är faktiskt lite pirrigt, för Elin, Jessica, Ida och Kajsa skriver jämt så fina grejer. Anledningen till att jag inte har bloggat här förut, är att jag startade en egen blogg i samma veva som alla började blogga på katten. Men det var alldeles för stort ansvar för mig och jag fick lite ångest över att behöva skriva något bra jämt! Så till sist beslutade jag mig för att lägga ner den och hjälpa min fina vänner, att göra den här bloggen till den bästa bloggen!

Det här blev kanske inte världens mest intressanta blogginlägg, men nu vet ni att jag finns och också kan skriva blogg!

p.s historiaprovet kan skita på sig!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Äntligen Mathilda!

2008-12-10 @ 20:06:14
Postat av: jessica

hihi,fint Mathilda :) puss!

2008-12-10 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0