I've been so happy being unhappy with you.

Nu är julen så gott som över. Det tycker jag om.
Inte för att jag inte gillar julen, men i år har den blivit
lite för mycket ändå. Lite för mycket julmat och lite för
mycket släktingar. Lite för lite Bing Crosby...
Men jag har i alla fall fått bra och användbara saker
i julklapp. Det är ju alltid bra och användbart.
Snart är det alltså nytt år och alltså en chans att
börja om.
Men jag tror att jag fortsätter där jag är nu faktiskt.

Till nyårsafton finns lite planer, men man får se var
man hamnar det här året. Alltid spännande.
Kom ihåg; ha röda underkläder på nyårsafton, det
ska visst ge tur på något sätt.

Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0