Jag ska till London! Jag ska till London!

Den här julen har nog varit den bästa på länge! Jag ligger just nu och skriver på min och fias nya laptop, och är lite smånervös inför vår resa till London! Mamma och Jörgen gav oss nämligen en weekend dit själva! Weeeeeeeeh!
Jag vet inte hur vi två virrpannor ska klara oss med tullar och gatar och allt sånt, men det är sånt som löser sig.
Ett bevis på min virrighet är att jag glömde dvärgen i skolan(hur kul lät inte det) 
Till mitt försvar så var jag ju faktiskt urfunktion innan lovet,. Jag kunde varken prata eller tänka klart. Men nu är jag utvilad och servad igen, så i veckan blir det att ta sig ner till bibloteket och låna en ny dvärg.


Kommentarer
Postat av: elin

NÄ nu blir jag avundssjuk! Jag vill med åka till London! :D

2008-12-26 @ 23:52:33
URL: http://hungryandalone.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag vill också! (:

2008-12-27 @ 15:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0