känn ingen sorg för mig Göteborg

Hej Katten!
Nu har jag precis kommit hem från Göteborg. Där har jag firat jul mer min bonussläkt och shoppat en jättefin väska och en ännu finare klänning. Det är så bra när man träffar bonussläkten för då får man kela med två bebisar och det är ju aldrig fel. Gör när en är upptagen, så är det bara att sno åt sig den andra och gosa med.
Imorgon är det julstädning som gäller, blääää!
Fast först ska jag sova jätte jätte jättelänge, för det har jag inte gjort på evigheters evighet. Men nu ska jag se på Twilight, och dricka mera te. Jag fick en sån där tegrej i julklappsspelet så jag blev ju tvungen att köpa lös-te. Gott!
Puss och kram, saknar er redan!



(förresten så trodde jag att Edmund var mördaren också, men det var ju fel eller i alla fall lite.)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Är det bara jag som tror att det var Erik?

2008-12-22 @ 14:36:21
Postat av: Mathilda

haha det verkar så :P

2008-12-23 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0