kyckling på fredag, det gillar jag bäst!

Okej, just kyckling på en fredag är kanske inte min favorit, men jag gillar fredagar. Plus att jag är suuper hungrig! Så därifrån kommer min rubrik.
Just den här fredagen känns verkligen extra skön. För den här veckan har verkligen varit en pain in the ass vecka. Jag vet att nästa kommer att bli lika dan, så därför önskar jag just nu att den här fredagen kunde vara för alltid! Jag vill verkligen slippa att skriva det förbannade talet, psykologi inlämningen, provet och mycket mer. Men framför allt vill jag slippa att köpa julklappar! Jag har inte köpt en enda en än, vilket börjar bli lite stressande. Visst jag gillar julafton, snön och julmaten. Gud vad jag pratar om mat, det måste vara för att jag är så hungrig. Det jag ville säga var att; varför ska julen ha en sån press på sig? Visst det är roligt att få julklappar, och ni ska veta att jag älskar paket! Men jag tycker inte att det finns något så trevlig som att få omsvärvas av alla släktingar, och känna lukten av återigen julmat, glögg, granen och självklart den trevliga stämningen. Det är det som är jul för mig!



Heja Kevin friskt humör, skjortan hänger inte kvar!

Kommentarer
Postat av: elin

matthiiiildaaa, det är ju inte jag som har skrivit här ju! hihi hehe

2008-12-12 @ 23:36:07
URL: http://hungryandalone.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj då! jag glömde visst att ändra kategori:P

2008-12-14 @ 13:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0