Oändrat oändlig

Jag är så sjuk så sjuk. När jag vaknade vid lunch så hade jag fått ett sms av Elin, Morrissey kommer till Sverige i sommar! Jag tror fortfarande att det är en feberdröm. Det kommer vara så sjukt fint och ja, fint kommer det vara.
Jag hoppas att jag blir frisk snart för det är så tråkigt att vara sjuk. Imorgon ska jag försöka gå till skolan, hoppas att jag inte svimmar bara. Det vore obehagligt. Gjorde nästan det igår, fick ligga på köksgolvet jättelänge innan jag vågade mig upp. Måns kom och la sig brevid mig och spann, hur sött är inte det?
Nu ska jag tänka på mina klassisar och kanske skriva lite på psykologin också.

Jessica

Kommentarer
Postat av: Ida, din favorit vadstena bo

Hej jessica:) Bli frisk nu! det är lite tomt utan mysiga kramar från min skridskokompis! :)

2008-12-16 @ 20:52:21
Postat av: Ida, din favorit vadstena bo

Hej Jessica:) Bli frisk nu! saknar o inte få några mysiga kramar från min skridskokompis!:)

2008-12-16 @ 20:53:53
Postat av: panda

min katt heter också måns. haha

2008-12-16 @ 21:11:15
URL: http://pandawhore.blogspot.com
Postat av: jessica

men vad söt du är min bästa vadstenabo,saknar dig ju!kanske kommer imorgon dock :)

2008-12-16 @ 21:13:13
Postat av: jessica

till min favorit panda:

åh vad fint, det är det bästa namnet för en katt!

2008-12-16 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0