Skinnjacka, Lucky Strike och Luggen.

Okej, nu sitter jag alltså i en lägenhet i Stockholm
och det enda jag kan komma på att göra är att blogga.
Slutsats: jag har inte mycket för mig...
Men nu har man i alla fall en biljett till Morrissey här
i Stockholm den 24:e juni. Det kommer bli fint tror jag.
Jag är rätt så besviken nu med! Det var ju både Erik och Edmund
som dödade kanon-Berra. Eller det var det ju inte men, nästan.
Jag som trodde på Edmund...

Imorgon ska jag försöka hitta några fina julklappar till några
fina vänner. Fast jag tror inte jag kommer lyckas eftersom
jag är så dålig på att köpa presenter! Men det är ju som man säger,
tanken som räknas.

Ida.

Kommentarer
Postat av: elin

Skinnjacka, lucky strike och luggen, det finaste på en kille.

2008-12-20 @ 11:42:37
URL: http://hungryandalone.blogg.se/
Postat av: jessica

naww vad mysigt du verkar ha det :) jag tror också mest på Edmund! Glöm inte min present Ida! Saknar dig snygg-Ida!

Puss

2008-12-20 @ 11:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0