Svarta vykort

Precis som Elin skrev i sin blogg så var vi och lyssnade på Marcus Birro igår.Helt otroligt bra var det.Vi var nog de enda under 25 tror jag.Det är så synd.Vi blev också intervjuade av Motala tidning,fick jättebegåvade frågor verkligen.Efter det så gick vi hem till Mathilda och åt och pratade,hur mysigt som helst.Jag tror att vi alla var på ett ganska så konstigt humör igår och det ledde till ganska djupa diskussioner,det var skönt att få prata ut lite hur som helst.
I fredags var vi först i skolan och gjorde inget,sen gick vi in till stan och lyssnade på tal.Det var fint.Sen gick vi och fikade på med eller utan och vi blev utskällda,det blir man alltid där har jag upptäckt.Mysig stämning! Sen åkte jag till Izabelle och där var Klara också,har saknat dem sjukt mycket och det var så fint att ses igen.
Denna vecka har vi århundradets största historiaprov och i sedvanlig ordning så har jag ångest över det.Men det gör inte så mycket faktiskt.



    

Kommentarer
Postat av: elin

de enda under 55 snarare!

haha

2008-12-07 @ 16:00:01
URL: http://hungryandalone.blogg.se/
Postat av: mathilda

nej ni har fel båda! Vi var de enda under 65 om man inte räknar jornalisterna.

2008-12-07 @ 20:27:05
URL: http://doyouknowmathilda.blogspot.com
Postat av: bullen

fan vad snygg du är på bilderna min lilla plutt!!!!! and I mean it.

2008-12-14 @ 20:17:07
Postat av: jessica

naw,tacktacktack,puss!

2008-12-14 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0