Take me anywhere, I don't care

Har vart hemma idag med, dör snart av detta. Jag gick upp imorse och försökte verkligen komma iväg, men blev svimfärdig av att borsta tänderna. Jag gav upp. Det är så sjukt tråkigt och jag saknar de små liven i skolan. Elin sa att de låtsas att jag är i skolan, typ tar en extra stol till mig och sådär. Jag började nästan gråta då. Hur söta är dom inte!
Har pluggat på psykologin idag med, blir tyvärr inte alls nöjd. Men sånt är livet.
Nu ska jag svimma vidare, och drömma om mina 17-åringar.

Jessica

Kommentarer
Postat av: Matilda

Väldigt fin blogg dethära:) Imorgon ska jag ringa till dig och prata en stund, hoppas du har kryat på dig lite tills dess vännen.

2008-12-17 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0