The girl who couldn't stop dreaming

Idag är det den första december och denna första december har vart den finaste i hela mitt artonåriga liv.
Det var så mysigt att träffa alla klassisar igen efter helgen,det är alltid nått som jag ser fram emot varje måndag.Jag går i en sjukt bra klass som jag nämnt många gånger men det tåls att upprepas.Idag på psykologin lekte vi och det var kul,jag fick inte leka men det var kul att se på.Efter skolan gick jag och Mathilda på stan och jag köpte en likadan tröja som jag redan har,nödvändigt och så tänkte jag.Men den är så skön så då får man det.
Snart slutar vi skolan för att ha jullov och det är massor att göra innan det,men det gör faktiskt ingenting för det är så kul att gå i skolan så jag klarar nog allt. Mitt lilla gäng av klassisar är bland det finaste jag vet och helst av allt skulle jag vilja bo   ihop med dem så att vi alltid kunde ses,det vore väl nått :)

Jessica
Elin och Zorba :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det vore verkligen nått, fan! <3

2008-12-01 @ 18:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0