Un, Deux, Trois

Idag är det ju dagen före julafton. Och jag är hemma från Stockholm.
Minsann! Det är inte illa... (julafton alltså, inte att jag är hemma igen.)
Jag har egentligen inte tänkt på vad jag har för förväntningar
på julafton i år. Inga tror jag. Det låter ju roligt. Men det är skönt.
Hoppas bara jag får se Kan du vissla Johanna som är mitt
favoritprogram/film.
Idag har jag städat mitt rum för det var äckligt igen. Igår var också Elin och Hanna
här, vi hade våran lilla julafton och jag fick mycket fina presenter.
Det blev inget julmys på skylten idag för min del så, nu ska
nog ja ta ett litet julbad och göra mig fin i stället.

       

Ida.

Kommentarer
Postat av: hanna

varför har du ögon överallt? (fast till melodin av 'first of the gang to die' så klart..)

2008-12-23 @ 17:19:40
URL: http://goodmorningscarecrow.blogg.se/
Postat av: Peter

Så sjukt snygg bild!

2008-12-24 @ 10:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0