Went to Emmaboda in the morning

Jaha, så var det fredag igen då. Jag tycker att veckorna går så fort, jag kan inte komma ihåg förra gången december flög fram i sånhär fart. Precis som Mathilda har jag inte köpt en enda liten julklapp än, och det stressar mej! Men jag har i alla fall en jättebra julklappsidé till min hemliga mottagare i klassen, fnizzfnizz. Det blir bara lite pinsamt att köpa/skaffa presenten. Men nu ska jag inte avslöja mer, för vem vet vem som läser den är bloggen?

Imorgon är det konsert, jag är spänd och lite nervös, men samtidigt ser jag fram emot den som tusan! Elin, glöm inte skinnjackan! :)

Idag var en ganska mysig dag ändå, tillslut. Skridskor kanske inte är superkul, men med klassen blir det så mycket roligare än vad det kunde ha varit. Jag har spelat trumpet idag också (big surprise, I know!) och det var mysigt. Micke, Adam och jag bestämde oss för att överraska John, och var uppackade och uppvärmda när han kom. Leendet från vår käre trumpetlärare var definitivt värt det extra besväret, hehe...

Sen fick vi julmust och små chokladhjärtan av honom också, eftersom det var den sista trumpetgemensammen för i år, och jag fick en japp. :) Det händer minsann inte varje dag! Hehe.

Nu sitter jag här ensam och lyssnar lite på musik. Då och då går jag in i köket och tittar ut på vår enorma gran vi har på tomten. Den är låååång och nedtyngd av snö, och ljusen sitter typ lite huller om buller. Men den är fin ändå, och jag tycker om att titta på den.

Förhoppningsvis kommer Robban sen och vi ska nog beställa pizza och lyssna på musik, det är det vi gör som bäst! :)

Saknar alla redan såklart, men vi ses ju imorgon!

Och sen vill jag att det ska bli sommar och EMMABODA!

Kajsa

Kommentarer
Postat av: elin

inte här helller juuujuju

2008-12-12 @ 23:37:07
URL: http://hungryandalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0