Would you ever have known, those words were for you?

Idag är det julafton om 10 dagar, så dagen till ära har jag gjort
mitt rum lite mer julvänligt. Busan är helgalen i julgransglittret
och i de små snöflingor som hänger i granen.
Nu när jag har pyntat klart är jag rätt nöjd med resultatet, kanske
lite väl mycket glitter. Men det gör ju inget - det kan ju aldrig bli för mycket glam.

Gårdagen var också mysig, Kajsa & Mathilda vär jätteduktiga
och de var så snygga!
Men senare på kvällen blev ju mindre party, haha.
Jag som hade hoppats på något kul, men i stället blev det
mer sova.

Om fem dagar åker jag till Stockholm
och om fem dagar är det jullov.

        
              före               efter

Ida.

Kommentarer
Postat av: mathilda

ååh vad fint! du har ju gjort om sen jag var där!

2008-12-14 @ 21:37:25
Postat av: Kajsa

fint! men var har du gjort av porrlampan?

2008-12-14 @ 22:06:47
Postat av: ida2

asssssså, du gillade det iallafall ida

och vi ska ju partaja nästa helg, men var är du då?

just de, i sthlm! haha

puss

2008-12-16 @ 08:44:21
Postat av: unni

peppen försvann när du kom heheheh puss

längtar till våran bingolottokväll!

2008-12-17 @ 17:10:12
URL: http://threeseed.blogspot.com
Postat av: jessica

JA vart är porrlampan?

2008-12-18 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0