Your head caught in a waking dream

Egentligen så behöver jag ju inte säga att jag fortfarande är sjuk, men jag säger det ändå. Jag är fortfarande sjuk!
Det är så synd, jag missade hela julavslutningen i fredags. Min första julavslutning med 17-åringarna, och jag missar den..
Imorgon ska jag i alla fall till doktorn, men jag är inte välkommen där verkar det som.
Jag kan nästan hela tv-tablån nu och det kanske kan behövas nån gång. Vem vet?
Idag på morgonen när jag följde O till bussen så var det nästan vår. Man kunde tro att det var april, väldigt mysigt.
Jag undrar också över detta med vem som är mördaren av Erik och Edmund. Jag tror mest på Edmund som Ida. Han är lurig.

Jessica

Det är inte alla som får bita snygg-Ida i läppen!

Kommentarer
Postat av: mathilda

mjaaau! vilka godbitar!

2008-12-21 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0