They don't love you like I love you

Imorgon är det fredag och helg,det har jag sett fram emot väldigt mycket.
Har suttit ute i solen med mamma och pappa och fikat och pratat.De är verkligen bäst.
På lördag ska jag åka till min bror och förhoppningsvis hinna köpa böcker och gå på loppisar.
På kvällen hoppas jag att jag får träffa Oscar,har saknat honom hela veckan.Snart har vi vart tillsammans i ett halvår!Söta är vi.
Nu ska jag kolla på programmet om djur på fyran och sen läsa om grönsaker,snart börjar ju odlings säsongen vet ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer du till mig? :) Hälsa Christian! puss<3

2009-04-23 @ 21:56:51
Postat av: Camilla

När kommer du till mig? :) Hälsa bror! puss<3

2009-04-23 @ 21:57:57
Postat av: Jessica

I sommar!

2009-04-24 @ 16:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0