.

Idag var det en ganska jobbig dag i skolan för alla katter tror jag, men för en del slutade den ju lite trevligt i alla fall. Skoldagen slutade inte lika trevligt för jessica och mig eftersom vi hade dubbeltimma i psykologi B, men vi fick sällskap av en panda (plus en liten festispanda) och då blev ju allt lite bättre! Nu står det förövrigt också "blåa snoppar" i våra psyk.anteckningar. Lite kuckilurigt som jessica skulle säga. :)

Jag är trött idag! Så himlans sömnig och dåsig så jag vet inte vad, måste gå och sova tidigt ikväll! Men det kommer jag nog inte göra ändå, så det så. Imorgon är det lill-lördag och det borde firas tycker jag. Det blir ju roligare om man firar saker ofta.

Nu ska jag hjälpa mamma att göra taco-pannbiffar, nomnomnom.

Kommentarer
Postat av: Jessica

:)

2009-08-25 @ 19:01:32
Postat av: panda

jag skulle precis skriva i min blogg att jag hamnade i en bra psykologi klass! hihih.

2009-08-25 @ 20:13:14
URL: http://pandawhore.blogspot.com
Postat av: Maja

Ja du, ingen är som Örjan, haha ;)

2009-08-25 @ 21:28:04
URL: http://majjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0