tionde augusti

Vet inte vad jag ska skriva för något men försöker i alla fall.
Emmaboda var helt underbart bra. Kom hem och blev sjuk och har sedan dess bara varit slö. Har haft ganska så långtråkigt men ändå har denna del av sommarlovet varit den bästa. Det är skönt och jag är glad.
Om cirkus en vecka så börjar vi skolan igen... Då firar katterna 1 år ihop!
Och snart flyttar fröken Blom. Är så glad för hennes skull men ledsen för min skull. Ska snart beställa biljett ner till henne och Växjö :), det blir fint. Längtar tills jag flyttar. Vill verkligen inte vara i Motala mer...

Kommentarer
Postat av: fröken blom

kommer att sakna dig min rosenknopp. det kommer inte gå en dag utan att jag undrar vad du gör var du är och hur du mår.

2009-08-11 @ 18:31:43
Postat av: Anonym

nu lät det visst som att jag var lite småkär oså.. det var ju inte riktigt meningen..men det gör väl inte så mkt :) puss

2009-08-11 @ 18:33:16
Postat av: Jessica

Söt du är :) Puss!

2009-08-11 @ 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0