History repeats itself

Är så trött.Känns inte alls som vi gått i skolan i 3 dagar,snarare 3 månader.Och allt är som vanligt verkligen.Roligare kurser i och för sig.Bar hem 10 kg böcker till projektarbetet idag,kommer bli så vältränad.
I onsdags hade vi 1-års jubileum och jag hade bakat muffins till oss.Sen blev Elin sjuk och gick hem.(Hon blev inte sjuk av muffinsarna).Det är tråkigt när hon inte är i skolan tycker jag.Men vi andra klarar oss ganska bra.Ida var busig och söt om nosen idag.Jag leker med Klara på rasterna och vi ringer till Blom och pratar när vi saknar henne för mycket.
Helgen blir fin och lite sorglig kanske,men mest fin.
Puss!


Kommentarer
Postat av: elin

puss

2009-08-20 @ 20:33:05
URL: http://hungryandalone.blogg.se/
Postat av: blomman

jag saknar er redan. gråter i detta nu. snoret rinner och tårarna sprutar.

2009-08-20 @ 21:03:44
Postat av: jessica

aw :) så jävla jobbigt är det. men samtidigt så fint att vi har varandra,puss! puss på elin med

2009-08-20 @ 21:31:04
Postat av: Anonym

ja precis. det är himla tur att vi ses på söndag. annars skulle jag nog dö tror jag. så vill jag skriva brev också.

2009-08-20 @ 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0