when you think more then you want, your thoughts begin to bleed.

Idag har jag varit väldigt produktiv faktiskt. Jag jobbade på glassrestaurangen och gjorde glassuppläggningar för första gången, hehe. Kul var det i alla fall, sjukt stressigt och kladdigt, men kul. Sen åkte jag och mamma till Övralid och smög i skogarna tills vi kom fram till ett litet torp, där vi mötte den mysigaste människan som jag har träffat på länge. Hennes första barnbarn Göte (sött!) skulle döpas och jag skulle spela. Så jag spelade tryggare kan ingen vara där i en glänta i skogen för Göte och hans släkt och sen fick jag en kram och lite pengar och sen åkte mamma och jag hem igen. Älskar såna spelningar, alla blir så glada, det är härligt att man kan göra folk glada bara genom att spela.

Nu sitter jag här i alla fall och tänker att jag vill att det ska bli måndag (konstig tjej jag VET, men så är det faktiskt) och att jag ska få lite att göra. Det känns så konstigt att komma hem efter skolan och faktiskt ha tid att sova, sitta vid datorn OCH kika lite på tv:n. Inte helt fel, men jag blir så rastlös! Jag saknar katterna också och längtar till allt mysigt vi ska ha för oss i höst. Jag är på ett så konstigt humör! Glad fast ledsen, lite vemodig. Det är skönt tycker jag.  

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så jag tänkte ladda upp lite bilder från katternas sommar.

















Puss!

Kommentarer
Postat av: ida lång

hih vad glad jag blev när jag tittade på bilderna!

2009-08-23 @ 11:00:55
URL: http://teethmarks.blogg.se/
Postat av: bygglovsmatte

hihi älskar bilderna! Så oss sommaren 2009!

2009-08-23 @ 11:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0