En tass på dina ögonlock

Idag är det meningen att vi ska till lnkpg och lyssna på Kristian Anttila, men allt verkar liksom bli så himla krångligt och inte-som-vi-har-tänkt-oss, så jag vet inte vad jag ska tycka om kvällen. Hoppas att den överträffar mina förväntningar i alla fall. Kan inte vara så svårt.

Mathilda är i london och jag hoppas att hon har det superbra! I torsdags och i fredags var vi allmänt förvirrade och virriga och jag tror att der var för att Mathilda inte var där och höll koll på oss. Vi saknar henne såklart :)

Förövrigt åt jag havregrynsgröt med keso och jordgubbssylt till frukost idag och nu känns det som om jag inte behöver äta på flera dagar. Men det är härligt!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0