I miss you, even when you're around.

Idag har det fikats minsann! Självfallet på med eller utan.
Det köptes 4 varma mackor. En kanna gott rött thé.
Och kladdkaka, extra kladdig osv. Myselimyspys var det.

I lördags så skulle jag, U-dog och I-dude ha en sorts
titta-på -film-och-äta-pizza-kväll. Men ingen film såg vi,
och ingen pizza åt Ida. Men det var trevligt i alla fall.
Fint och mysigt det med. Jag har saknat dem små liven!
Jag känner att jag längtar till sommaren också! Men det
är jag nog inte ensam om.
Och idag det är bara 169 dagar kvar till hultsfred.

Ida.

Kommentarer
Postat av: unni

169 dagar låter inte så mycket!

och snart får vi tre band of ho's eller vad det är göra något igen tycker jag. vi måste ju se på filmen i alla fall!

2009-01-19 @ 20:26:33
URL: http://threeseed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0