I’m the world’s best predator, aren’t I?

Jag är hemma från skolan idag. Även om jag skulle behövt gå dit.
Jag är sjuk. Eller rättare sagt jag väntar på att bli sjuk. För jag vet
mycket väl att jag är sjuk, sånt känns i kroppen. Men det vill inte
riktigt bryta ut... Jag kanske går till skolan imorgon? Jag vet inte.
I och för sig har jag ingen media. Men om jag har tur så kanske
jag blir sjuk, på riktigt. Feber och hela kittet. Låter skönt just nu.
Allt går mer eller mindre dåligt med skolan just nu tycker jag.
Men det stör mig inte på något sätt. Jag har sagt att 2009 ska
vara bra och så är det. Jag kan heller inte längre veta om vad jag
drömmer är verklighet eller inte. Det är ännu mer förvirrande.
Kan jag inte bara få som jag vill för en gångs skull och få hit
sommaren nu?

Ida.

Kommentarer
Postat av: mathilda

när gjorde vi om bloggens utseende?

2009-01-14 @ 14:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0