J'ai demandé à la lune

Måndag kväll och här sitter jag och dricker kaffe och längtar tills det blir vår och sommar,precis som vanligt alltså.Igår beställde jag min Emmaboda-biljett!!Längtar så himla mycket så det gör ont i hela kroppen.
Imorgon känner jag för att stanna hemma och läsa i min nya bok men jag ska inte göra det,måste ju gå till skolan såklart.Får inte ha mer frånvaro heller,kanske får nån konstig sjukdom snart eller nått.Skulle ju faktiskt inte förvåna mig.
Idag är jag oerhört positiv känner jag,men man kan faktiskt inte vara det varje dag.Fattar inte människor som säger att de aldrig är sura eller ledsna,det måste man väl vara för att funka?Tycker att det låter riktigt konstigt.Och tråkigt faktiskt.
Nu ska jag studera!Varken jag eller Ida gillar det andra ordet så det undviker vi.

Ta hand om varandra!

Jessica
Jag och snygg-Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0