kastade alla över en kant

Precis som rubriken lyder, så har jag kastat allt gammalt från 2008 över en kant, för att 2009 ska kunna bli det bästa året på länge!
Så där nere i avgrunden sitter en massa personer och lite annan skit, som jag har insett att jag inte har orken att bry mig om längre. Jag har nog helt enkelt insett att det är dags att släppa taget om en del, det är ingen idé att älta längre.
2009 ska bli ett lyckligt och bra år, med de som verkligen betyder någonting för mig!

Så där nere i avgrunden sitter de, och undrar vad fan gör jag här, med alla de här personerna? Tänk vilka diskusioner de måste ha runt sin lilla lägereld av mina gamla prov och arbeten. Tänk vilken tid det måste ta innan de kommer vem deras gemensamma nämnare är, och  tänka vilka olika förslag det måste finnas. De diskusionerna skulle ja verkligen vilja höra. Men nu är det ju så att de sitter där nere för att jag inte ska tänka på dem, så från och med nu, är det det som gäller!
Eller i alla fall tills jag bestämmer mig för att plocka upp någon igen, för man kan faktiskt bli upplockad igen om det är så tycker att de har förtjänat det, haha schizofren eller vad?

Nu är det dvärgen som gäller, (även om han gärna skulle få kastas ut över ett stup).  Puss!


Kommentarer
Postat av: elin

haha mathilda, vad glad jag belv av det här inlägget(sitter och ler) men bra jobbat släng av med skiten över kanten! så blir 09 bäst.

2009-01-07 @ 20:01:43
URL: http://hungryandalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0