My conscience is killing me.

Jag sitter och försöker läsa ut Dvärgen, men det går inget bra.
Även om jag har börjat gilla boken mer och mer.
Jag sitter och funderar på vad jag ska skriva för short story till
engelskan, men det går heller inget bra.

I helgen har jag typ bosatt mig hos Ida. Hon är så snäll mot mig.
Hihihi. Jag har till och med en egen tandborste där. Inte illa!
Det känns lite som jag vill fika med mina bästa klass k:s imorgon.
Men det är nog bara jag som känner att jag kan.
Vi har nämligen engelskaprov på tisdag.
Men vi har ju bara Siggan som lärare i en vecka till... Det får ett; Woho!
Nej, usch. Jag är en ond människa.

Ida.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

I´m the IKA in FIKA :)

2009-01-11 @ 22:00:13
Postat av: ida1

du är snäll mot mig också ida :)

2009-01-15 @ 13:59:57
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0