Nu är det för sent

Gott nytt år och allt sånt. Igår var det alltså nyår och jag var hemma hos min fina tjej Izabelle där Klara och Angelica också var. Vi hade sjukt mysigt. Vi spelade spel och åt, hur bra som helst var det. Sen fick jag sova hos Izabelle också för jag har så långt hem nämligen. Hon gör verkligen allt för mig, jag kommer aldrig kunna återgälda allt hon har gjort för mig. (Idag får man vara känslosam,okej.)

Idag är det alltså den 1 januari och jag vill att det ska bli den 2 januari snart. Alldeles för mycket känslor befinner sig i min kropp idag och jag orkar inte.
Jag hoppas att jag och alla andra får det finaste året.

Jessica

Kommentarer
Postat av: Izabelle

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå plutten! du är bäst hihi :) puss

2009-01-02 @ 13:25:51
Postat av: jessica

jag säger bara som det är :) puss

2009-01-02 @ 15:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0