The kind of promise you simply have to break.

Snart ska jag köpa ägg. Då ska jag baka en kaka.
En kladdkaka för att vara mer specifik.
Det ska bli så gott! För jag har längtat efter en kaka. 
Jag ska vara riktigt o-buddhig och äta tills jag kräks.
Min katt Abba är jättekelig nu. Det är kul. Men jag tror
hon behöver en man! Och sen ska hon ha massor
små bebi-Abbas. Prr, så mysigt.
Lars W är rätt just nu. Så fina texter.


Du har så underbara ord.
Du kan le så att jag smälter.
Du kan ge så jag tar åt mig.
Jag skulle gärna ha ditt mod.

Jag skulle gärna ha din kärlek,
men jag vänder här,
förlåt mig.

Och om du saknar mig ibland
så kan du släcka alla lampor
för jag finns nånstans i mörkret.


Ida.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kladdkaka<3

O-buddhig<3

Abba<3

Bebi-Abbas<3

Lars W<3

2009-01-15 @ 15:45:18
Postat av: Anonym

Alltså vadå Lars Winnerbäck? Gillar allt annat :) Speciellt bebis-abborna

2009-01-15 @ 18:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0