Talpar

Idag i skolan var jag ganska rolig tror jag. Jag sa en massa konstiga saker och var allmänt blåst i hjärnan. Och så skrattade jag mycket på dramat, ritade enastående kulisser med O och pussades med I. Jag gick till och med hem efter en kort, men mysig busstur med P. Jag var rosig om kinderna och kom hem precis i tid till oth. Jag åt god mat och lyssnade på bra musik med hello saferide.
Men nu är jag bara arg, irriterad och lite ledsen. Ibland gillar jag helt enkelt inte musikskolan. Inte det att det är tråkigt att spela eller så, men människorna där kan vara så jävla trångsynta ibland. Jag ser ju inte direkt fram emot lovet nu. Uschaaan! 
Nu fryser jag och är lite för mätt. Musiken är tjatig och oth är slut för länge sen. Jag hann inte ens titta klart eftersom maten var klar innan. C-R-A-P

Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0