Vi kan le, men bara i sekunder det är ett uttryck för känslor och det är förbjudet

Idag var det sol och inte alls kallt när jag skulle gå till bussen. Kändes lite som vår om man låtsades, fint. Jag blev himla glad och log hela vägen hem. Mysigt.
Skolan har börjat och jag tycker att det är bra. Kanske inte att jag hade glömt bort att vi har prov i engelska och att jag måste plugga franska verb och läsa en bok på franska, men allt det andra är mer än bra.
Ikväll ska jag äta massor gott och bara vara glad att jag finns och att livet är så fint. För det är det ju verkligen.

Jessica

Kommentarer
Postat av: Kajsa

du är också fin, superfin! puss

2009-01-10 @ 02:02:14
Postat av: jessica

:)

2009-01-10 @ 14:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0