Wanna be gone

Idag tänker jag på att vi snart tar studenten, och då blir jag rädd faktiskt. Det är så många val som man ska ta sig igenom. Välja "rätt". Och så är det är så mycket jag vill göra! Egentligen vill jag bara vara kvar i gymnasiet och inte behöva tänka så mycket. Men samtidigt vill jag bara UT. Göra vad jag vill, när jag vill, hur jag vill. Inte känna sig så instängd. Det skulle vara skönt.

Så, studenten kan gärna vänta ett bra tag till enligt mig, men också vara nu. Härlig beslutsamhet va?

Idag var det i alla fall fult och äckligt väder, och jag har ont i huvet. Men ändå känns det bra på något sätt, snart är det vår och sen blir det sommar och då kan man ju låtsas att man får göra vad man vill, när man vill och hur man vill. Någon kanske man lurar.

Kajsa

Kommentarer
Postat av: ida den långa

skit äre!

2009-01-27 @ 14:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0