Your laughter takes me from disaster to tears.

Jag kan inte sova nu! Jag är alldeles för någonting för att sova nu!
Jag kom nästan precis hem från motala. Jag har precis sett på bio.
Jag har sett Twilight, äntligen.
Det var nog en av de bästa filmer jag sett, någonsin, tror jag.
Jag, Ida och Unni satt och grät ungefär hela tiden. Elin bara
satt och skrattade åt oss... Men den var bra, det var fin som tusan!
Nu kommer jag gå och önska att det var jag som var med i filmen.
Och Edward. Vilken kille, vilken kille. En sån skulle man ha i sängen
om någon!   Pete D är nu chanslös.
Alltså, Twilight får 5 av 5 toasters. Utan tvekan!

Ida.

Kommentarer
Postat av: unni

ge mig honom nuuuuuuuuuuuu seriöst

2009-01-05 @ 23:28:41
URL: http://threeseed.blogspot.com
Postat av: ida2

den får fan 10 av 5 toasters. omg

vilken kille, vilken tjej vilken grej omg omg omg

2009-01-05 @ 23:57:03
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com
Postat av: mathilda

jag säger bara dregel!

2009-01-06 @ 18:30:47
Postat av: p

jag kan ta pete

2009-01-07 @ 13:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0