Klara

När jag gick i ettan i min första gymnasieklass så talade Izabelle om för mig att det skulle börja en ny tjej i klassen,Klara. Nej varför dååå,tänkte jag rent spontant, vet inte varför jag gjorde det egentligen.
Men så en dag kom hon till skolan och såg vilsen och nervös ut. Jag gick fram och presenterade mig på detta viset: "Hej! Jag heter Jessica och jag är snäll!!!!". Jag ångrade mig direkt när jag sagt det, trodde att hon skulle tycka att jag var knäpp. Men det gjorde hon uppenbarligen inte för hon står fortfarande vid min sida och vi delar en massa roliga, jobbiga och fina minnen tillsammans. Klara är en av mina närmsta vänner och jag skulle kunna säga vad som helst till henne, jag vet att hon fortfarande skulle finnas kvar vid min sida i alla fall.
Detta är min och Klaras historia i en kort version, anledningen till att jag berättar den idag är för att hon fyller 19 år och jag vill visa hur glad jag är över att jag har henne.
Grattis världens bästa Klara!

Klara & Izabelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad fint :) nu blev jag lite blöt i ögat :) puss på er båda två!

2009-07-09 @ 18:20:30
Postat av: Kajsa

grattis grattis :)

2009-07-09 @ 20:09:52
Postat av: izabelle

alltså det första är från mej :)

2009-07-10 @ 12:56:24
Postat av: bellablomma

åh vad fin bloggen är nuuuu!!!!!!!!!!!!!!!! :)

2009-07-14 @ 12:00:12
Postat av: Emelie

Äntligen är texten tillräckligt stor så jag slipper kisa med ögonen när jag läser ;)



Fint skriver också Jessica! :)

2009-07-14 @ 21:14:28
URL: http://emeloj1.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag har saknat det med faktiskt :) Åh tack så mycket,vad glad jag blir :)

2009-07-14 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0