Till Jessica.

Nu sitter vi här, Jag (Ida), Mathilda och Elin. Vi har det fint i ett varmt rum. Vi sitter just nu och chattar emd en relativt konstig kille på min (idas) msn. Idag har vi badat, bränt oss och ätit goda saker. Men vi sitter inte bara vid datan, utan vi tänker över Emmaboda. Vi har några camp-namns-förslag, här är top 5 på dem vi har nu;

1. Camp fotsvamp
2. Camp svamp
3. Camp Rock vol. 2
4.  El campo de caviarse
5.

Ja, där tog det slut på ideér... Idag när vi badade såg vi en orm i vattnet, det tyckte Elin var läskigt. Kajsa med. Men Mathilda och Ida var mest lugna och fascinerade. Vi undrar hur Jessica skulle ha reagerat och började då sakna henne.
På kvällen kom Hanna LAMMberg och joinade oss. Det var fint, för det var länge sen jag träffade henne.
Nu kom Mathilda på ett väldigt dumt förslag "Campalamp" och "El campo de dampo". Konstig tjej det där. Nu sa hon "havets camp"...
Men på fredag ska jag (Ida) ut på krogen med min mamma och min syster och två mer. Det kan bli spännande.
Det här inlägget påminner mkt om Elins inlägg på lunarstorm i 7an!

Puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Catwoman

Vad snälla ni är! Detta inlägg gjorde min dag typ :) Jag skulle nog tyckt att det var lite roligt när ormen kom men det hade såklart varit bättre med en katt,men orm funkar,helt klart. PUSS&TACK&PUSS

2009-07-01 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0