Du är det finaste jag vet

Nu har alla skolbarn sommarlov. I och med att jag är ett skolbarn så har jag också det. När jag kollade på studenterna i torsdags så var jag lite ledsen att jag inte fick ta studenten, men förhoppningsvis så kommer sista året i trean bli nått alldeles särskilt. Det får vi intala oss helt enkelt :)
Början på detta sommarlov har varit riktigt jobbigt och jag hoppas att det är över nu.
Igår åkte jag hem till världens finaste kille och sov där. Idag har vi vandrat i Vadstena och kollat på film bland annat. Nu sitter jag hemma och väntar på att brödet jag bakar ska bli klart. Och så saknar jag Oscar, den allra finaste som finns och han jag älskar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0