För långsamt för snabbt men aldrig i takt

Denna vecka har jag varit nere och så trött på att livet är så inrutat. Jag hatar det så mycket, hatar att tänka på hur fort tiden går utan att jag märker det och vilka obetydelsefulla saker man ägnar sig åt och lägger ner tid och ångest på.
Hur som helst så har det varit skönt att vara långledig och hinna tänka. Igår kollade jag på balen med Izabelle Klara och Angelica. Elsa och Erika var de finaste,helt klart.
Idag har jag och Oscar slöat hela dagen i min trädgård och lyssnat på bob hund. Jag längtar så sjukt mycket till sommarlovet och Emmaboda. Kommer bli fint tror jag.
Nu bakar jag bröd och lyssnar på jazz på Oscars spotify. Busig flickvän :) Borde kanske plugga men det är så långtråkigt.
Nu är det prick en månad kvar tills Morrissey också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0