"Hemma hos" på Lövö

Jag tänkte följa Elins exempel med den här "hemma hos" grejen, men eftersom jag håller på och fixar i mitt rum tänkte jag att jag visar er min sommarstuga på Lövö istället. Så håll tillgodo! :)


Storstugan


Vi har en fin altan med dörrar in till

                       
duschen och                                                            kusinernas sovrum


                         
Vi sover i en liten stuga på tomten                                   som ser ut såhär inuti


        
Här är baljan som vi brukar bada i på kvällen    



Nere vid sjön


Här är lite bilder på Lövö:

                               


                               

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tror bestämt att jag har befunnit mig på den där härliga platsen! :)<3

2009-05-11 @ 16:35:48
URL: http://majjaeriksson.blogg.se/
Postat av: Peter

Era "hemma hos" inlägg är sååå mysiga! :D

2009-05-14 @ 07:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0