smugg bajsa korv

Idag är det torsdag och mathilda, jessica och jag var och lyssnade på debatten om EU-parlamentet i skolan. Jag blev bara mer förvirrad måste jag säga. Himla politik! Det är inte lite krångligt allt sånt där.
Jag är T-R-Ö-T-T efter historiamaratonet igår natt, men det känns skönt att det är avklarat. Men jag är inte så lättad, mest trött. Det har varit min standardkänsla dom senaste veckorna. Orkar inte mer alltså, låt det bli sommarlov NU.

Elin och Ida är på Siesta och är fulla och skrattar åt bajskorvar. Imorgon är det skola och gympa...


Ibland är livet bra orättvist

puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag var inte i skolan idag, hahaha ;)<3

2009-05-29 @ 19:21:00
URL: http://majjaeriksson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tror att de har jättetråkigt faktiskt!

2009-05-29 @ 22:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0