"Suuuuuug då!"

Igår var det musikcafé på Lilla hem, och Ida, Elin, Mathilda och jag var där en stund och myste med te och bra musik. Stackars Jessica hade ju tagit svinissprutan så hon hade feber, vi saknade henne! Efter en stund på musikcaféet så begav vi oss hem till Mathilda där vi åt chips och godis och försökte röka vattenpipa. Det gick väl sådär, men det var roligt under tiden vi försökte i alla fall! Jag fick min present, en fjällrävenväska, och blev jätteglad! :) (eller fick och fick, jag fick se den på internet, hehe)

Idag ska jag nog skita i att plugga tror jag. Bara titta på tv och hasa omkring i stora raggsockor och inte ens ta på mig linserna! Det ni!

Krya på dig Jessica!

Puss

Kommentarer
Postat av: jessica

åhå vad fina ni är! bra att du gillade presenten :)

idag pluggar du inget,vila och tänk att snart har du nog ett körkort :) (så du kan skjutsa mig...)

puss!

2009-11-14 @ 13:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0