Vad skulle vi annars vara?

Idag är det första advent och jag har tänt ljus, bakat pepparkakor, druckit glögg och fått lite julkänsla. Men jag är mer nostalgisk faktiskt. Tänker lite på sommaren och vad som ska bli av oss efter gymnasiet. Jag har en känsla av att katterna kommer att splittras vind för våg och det gör mig lite orolig, för så får det ju inte bli! Men nu får jag sluta upp med det här för det är ju faktiskt bara jobbigt!

Vi hade en väldigt mysig lördag igår. Mathilda och jag spelade på "made in sweden-konserten" och Jessica, Ida och Elin kom och lyssnade. Sen åkte vi till Matte och myste med kalle och chokladfabriken och dokumentär om 90-talsfilmer som handlar om tonårssex. Japp. Mathildas lillasyster hade förfest på övervåningen och i alla fall jag kände mig så gammal! Det var mysigt. Tänk vad fort man växer upp. Nu är ju till och med vår yngsta katt 18 år!Lilla totten.

















Puss på er, mina fina små vänner <3


Kommentarer
Postat av: ida

såså vi ska ju sitta på ålderdomshem tsm tycker jag!

2009-11-29 @ 20:13:23
URL: http://teethmarks.blogg.se/
Postat av: Ronja

det kommer bli bra. Om det är något man märker efter gymnasiet så är det att de riktiga vännerna finns kvar, även om de är 150 mil ifrån en (avståndet Stockholm-Zürich ^^)

Och jag tror att dina katter är såna vänner



puss <3

2009-11-29 @ 20:53:40
URL: http://ronjae.blogg.se/
Postat av: bygglovsmatte

blev lite lesen i ögat där!

2009-11-29 @ 20:56:47
Postat av: Kajsa

ja lessen blir man :(



Och ida, vi flyttar in direkt efter studenten!!

2009-11-29 @ 20:59:05
Postat av: elin

mm puss

2009-11-29 @ 21:12:57
URL: http://hungryandalone.blogg.se/
Postat av: jessica

puss!

2009-11-30 @ 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0