Hemma hos Jessica

Elin visade sitt rum för längesen, och Kajsa visade Lövö.
Nu ska jag visa mitt rum. Jag gör alltid om hemma hos mig.
Idag ser det ut såhär:

Tittar man in så ser det ut såhär. Den runda bullen på sängen är
en katt, katten Måns!


Kollar man åt sidan ser man en gammal fotölj som min mamma
hade i sitt rum när hon var ung.


Till höger står en gammal byrå som kommer från min mormors
mamma.


Den här dörren går till min garderob.


Som ser ut såhär.


Så går vi ut igen. Måns ville inte vara med längre.


Här kan man stå och kika ut. När det är varmt ute har jag alltid fönstret
öppet så det kommer in en massa frisk luft, det är det bästa som finns.


På andra sidan sängen står ett nattduksbord.


På väggen mitt emot sängen finns en hylla med massor fina saker på.


Nedanför hyllan finns ett tv-bord med en fin telefon på, bakom telefonen
finns en kanin.


Hylla med böcker och en fin vas och en liten ask där man kan förvara
hemligheter om man vill.


Nu har jag inget mer att visa, hejdå!

Kommentarer
Postat av: izabelle

det är så fint att jag vill flytta in och aldrig gå där ifrån!! PÅ ALLVAR!!! <3

2010-02-25 @ 23:39:58
Postat av: jessica

aw tack :) du får flytta in! nu!

2010-02-26 @ 01:13:07
Postat av: Ronja

Åhh, massa superdupermysigt ju! :)

Och exakt en sån jordglob har jag letat och letat och letat efter men inte hittat....

Kram

2010-03-06 @ 00:33:58
URL: http://ronjae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0