SAP/R3 och Excel

Överskriften är mitt liv just nu. Jag alt-tabbar mig genom dagarna och fyller i kundkort och inbillar mig själv att jag ser proffsig ut. Hehe. Tänkte börja dricka kaffe, men det är för äckligt så jag låtsas att min varma choklad (som är gratis, nomnomnom) är kaffe. Inte lika proffsigt kanske, men screw that.

Jag har i alla fall fått en egen dator nu (med två skärmar hihi) och ett skrivbord. Jag sitter i ett kontorslandskap så det är skönt att jag har ryggen mot väggen för då kan jag skriva ett inlägg här när jag borde jobba. Så himla bad-ass är jag.

Igår var pappa och jag i Trollhättan och hade ett möte. Med projektledaren för det här projektet jag jobbar med och tjejen som har jobbat med det innan mig. Det var roligt faktiskt, men jobbigt att gå upp så tidigt och åka så långt. Men men, ser fram emot augusti nu när jag har jobbet bakom mig och bara är ledig. Men samtidigt ser jag verkligen inte fram emot augusti för då är sommaren snart slut och då måste jag säga hejdå till för många som jag inte vill säga hejdå till. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0