Signs of life

Det är ju lite roligt att när jag väljer att skriva här så brukar det oftast handla om att jag har gjort om designen. Det kommer det göra även den här gången. Jag har gjort det lite mer sommar. Fast kanske mer vår egentligen, men det gör inget - på våren mår man som bäst, inte sant? Men hoppas alla tycker om det jag gjort i alla fall. Vi katter brukar ofta säga att vi ska, tillsammans, komma fram till hur bloggen ska se ut. Men i slutendan är det jag som bestämmer själv. Och jag tänkte på en till sak; att snart kommer alla flytta ifrån varandra, mer eller mindre. Att bloggen ska finnas kvar är enligt mig en självklarhet, men det där med design-möte kan ju bli lite svårt då. Eller så ser man på det som ett tillfälle att träffas allihopa igen - för det, mina kissar, måste vi göra.

Kommentarer
Postat av: kajsa

åh så fint ida! :)

2010-06-20 @ 14:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0