There is a black river, it passes by my window

Helgen var mysig. Jag och Mathilda fick spontanbesök från Skövde och Arvika. Dock kändes det tomt när inte Elin var med. Tur att det inte är så himla lång tid kvar tills hon kommer hem igen.
Idag har jag vart i skolan. Fick en jättebra grupp till arbetet vi ska göra. Fint.
Skolan börjar bli mycket svårare. Men det är fortfarande sjukt intressant. Förra veckan sökte jag fortsättningskursen till våren också. Känns mycket bra.

Annars längtar jag mest efter november, speciellt den sjätte. Och jag känner att det verkligen är höst nu. Lite väl tydligt är det ibland.

Finaste saken som hänt denna månad är när jag träffade Matilda igen. Efter sju månader. Galet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0